Nepoznáme zatiaľ vašu adresu. Upresnite ju a my vám poskytneme informácie o dostupnosti, cene a čase donášky k vám. Upresniť adresu

Často kladené otázky

Čo je Ham.sk?

Ham! je portál, na ktorom nájdete desiatky overených reštaurácií s rozvozom jedla v Bratislave. Máte chuť na sushi, pizzu alebo šalát a neviete z akej reštaurácie, za koľko a za akých podmienok? Ham! vám pomôže porovnať, vybrať a objednať, všetko pohodlne z jedného miesta.

Ako si objednám jedlo?

Zadáte adresu, na ktorú chcete jedlo doručiť a my vám ukážeme prevádzky, ktoré do danej oblasti rozvážajú. Vyberiete si reštauráciu, konkrétne jedlo, prípadne prísady a jednoducho si objednáte. Vašu objednávku okamžite odošleme priamo do reštaurácie, ktorá ju do niekoľkych minút potvrdí alebo zamietne, o čom vás budeme obratom informovať pomocou SMS.

Prečo bola moja objednávka zamietnutá?

Pravdepodobne preto, že reštaurácia bola aktuálne vyťažená a vašu objednávku nedokáže vybaviť. Ak takýto problém zaznamenáme opakovane, reštauráciu dočasne zavrieme.

Prečo nebola moja objednávka doručená do reštaurácie?

Výnimočne sa môže stať, že reštaurácia nie je dostupná a ani na niekoľkokrát nám vašu objednávku nepotvrdí ani nezamietne. Vtedy objednávku automaticky stornujeme a vám posielame SMS. Situáciu ešte preverí náš operátor a v prípade, že je možné objednávku vybaviť, vás bude kontaktovať telefonicky.

Ako dlho budem na jedlo čakať?

Na viditeľnom mieste zobrazujeme aktuálny čas donášky, ktorý daná reštaurácia pre vašu lokalitu uvádza. Väčsinou môžete počítať s 1 hodinou. Ak to chcete urýchliť, zvážte možnosť osobného odberu.

Čo ak donáška trvá dlhšie ako bolo avizované?

V takomto prípade treba volať nám alebo priamo do reštaurácie, ktorá vám jedlo pripravuje a rozváža. Telefonický kontakt na prevádzku nájdete v potvrdzujúcom e-maile, ktorý sme vám zaslali potom, ako reštaurácia potvrdila vašu objednávku.

Ako môžem hodnotiť spokojnosť s objednávkou?

Približne 3 hodiny od potvrdenia objednávky vám pošleme e-mail s výzvou na hodnotenie.

Prečo niekedy nezverejňujete negatívne recenzie?

Každé hodnotenie sa prejaví do priemerného počtu hviezdičiek v profile reštaurácie. K vyslovene negatívnym textom v recenziách pristupujeme individuálne s cieľom situáciu radšej preveriť a vyriešiť k obojstrannej spokojnosti. Každá reklamácia na kvalitu jedla alebo donášky sa dostane ku kompetentným so žiadosťou o vysvetlenie, nápravu, prípadne odškodnenie. V krajnom prípade spoluprácu s reštauráciou radšej ukončíme.

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Zaplatiť môžete priamo kuriérovi, v hotovosti alebo stravnými lístkami. Pri reštauráciách, ktoré to podporujú, je tiež možné zaplatiť online s vašou platobnou kartou Visa, Visa Electron, Mastercard alebo Maestro.

Ako zaplatím kartou?

V poslednom kroku objednávky, pri výbere spôsobu platby zvoľte “Platba kartou vopred”. Ham! vás následne presmeruje na zabezpečenú stránku platobnej brány, kde zadáte údaje z vašej debetnej alebo kreditnej karty. Po úspešnom spracovaní platby, vás brána presmeruje naspäť na Ham!, kde uvidíte potvrdenie objednávky.

Akou kartou môžem zaplatiť?

Platobná brána podporuje karty: Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro - bez ohľadu na banku, ktorá ich vydala alebo v ktorej máte účet.

Je platba kartou bezpečná?

Platobnú bránu zabezpečuje externá spoločnosť Global Payments (www.gpwebpay.cz), ktorá je certifikovaná a ručí za bezpečnosť vašich dát. K údajom o vašej karte nemá Ham! žiadny prístup.

Čo ak zaplatím kartou a reštaurácia objednávku nevybaví?

V prípade, že reštaurácia objednávku nepotvrdí, vám peniaze automaticky obratom vrátime. Ak reštaurácia objednávku potvrdí, no nastane s jej vybavením problém, kontaktujte nás a my situáciu preveríme a peniaze vám na požiadanie vrátime.

Môžem si v rámci jednej objednávky objednať rôzne jedlá z rôznych reštaurácií?

Nie. Ak máte chuť na jedlo z dvoch alebo viacerých reštaurácií, musíte objednávky odoslať samostatne pre každú reštauráciu samostatne.

Môžem si jedlo objednať na mnou zvolený čas?

Áno samozrejme. Môžete si zvoliť akýkoľvek čas donášky v rámci daného dňa. Samozrejme, treba brať do úvahy otváracie hodiny reštaurácie, ktoré pri každej prevádzke uvádzame.

Môžem si objednať aj na deň vopred?

Nie. Objednávka je možná len v rámci daného dňa.

Môžem si objednať aj telefonicky?

Nie. Ham! je portál pre pohodlné objednávanie jedla online. Telefónne číslo uvedené v časti kontakt neslúži na objednávanie jedla. Sme vám k dispozícii v prípade, že máte pre nás nové tipy na zlepšenie portálu, tipy na nové prevádzky, prípadne máte problém s objednávkou alebo otázky k fungovaniu portálu.

Moja ulica nie je v ponuke ulíc, nemôžem si preto objednať?

Ak sa vaša ulica nenachádza v zozname ulíc, nie je možné si na ňu objednať. Napíšte nám prosím na info@ham.sk a my ju doplníme. Berte na vedomie, že v databáze ulíc je momentálne len Bratislava.

Prečo v mojom okolí nie sú na výber žiadne reštaurácie?

V súčasnosti sa sústredíme len na Bratislavu a Košice, v snahe dosiahnuť maximálnu kvalitu služieb. Ak máte tip na dobrú reštauráciu v Bratislave, ktorá robí rozvoz vo vašej lokalite, dajte nám tip.

Kto prevádzkuje portál Ham.sk?

Portál prevádzkuje spoločnosť Sven Creative, s.r.o., ktorá má so systémami na online objednávku jedla dlhoročné skúsenosti a ktorá okrem portálu Ham! prevádzkuje objednávkový systém Shupito, určený pre individuálne reštaurácie.

Môžeme pomôcť?

Radi si vypočujeme vaše pripomienky a zodpovieme vaše otázky.

Kontaktujte nás cez online chat, emailom na info@ham.sk alebo telefonicky na 0948 301 293.

Sme vám k dispozícii každý pracovný deň v čase 9:00 - 18:00.